Til vår trafikkskole søker vi nå etter en dyktig og engasjert trafikklærer som ønsker å være med på å forme og utvikle fremtidens trafikanter.

Bra Trafikkskole AS er en veletablert trafikkskole med mange års erfaring i bransjen. Vi har en moderne bilpark og jobber kontinuerlig med å forbedre våre undervisningsmetoder. Vi tilbyr opplæring i klasse A,B,BE,AM og har et bredt spekter av kunder fra nybegynnere til mer erfarne sjåfører.

Som trafikklærer hos oss vil du ha ansvar for å gi våre elever en trygg og lærerik opplæring. Du vil jobbe tett med elevene og tilpasse undervisningen til deres behov og nivå. Du vil også være ansvarlig for å planlegge og gjennomføre teoritimer og kjøreopplæring.

Vi søker deg som har:

• Gyldig trafikklærerutdanning
  • Evne til å kommunisere tydelig og effektivt
  • Interesse for å jobbe med mennesker i ulike aldersgrupper
  • Førerkort klasse B(gjerne flere klasser)
  • Gode norskkunnskaper

Vi kan tilby:

• En utfordrende og variert jobb
  • Mulighet for faglig utvikling
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Et hyggelig arbeidsmiljø med gode kollegaer
  • En moderne bilpark med gode opplæringsforhold
  • Firmabil eller kjøregodtgjørelse
  • Firmaturer

Dersom du er en engasjert og dyktig trafikklærer som ønsker å jobbe hos en veletablert trafikkskole, ser vi frem til å motta din søknad!

Arve Ulvedal
Daglig leder