Bra trafikkskole har 2 avdelinger. Avdelingen i Fetsund har kontor i Garderbakken 6,inngang fra bakgården bak apoteket.
Avdelingen i Sørumsand holder til i de gamle lokalene til Blaker sparebank, fru Natvigs vei 2.

Vi har opplæring på Bil,Motorsykkel,Moped,Henger og trafikalt grunnkurs.
Vi henter elever i nærområdet.

For å unngå fravær på skolen anbefaler vi å begynne tidlig med opplæringen (16-17 år), dette gir også best læring og skaper trygge sjåfører.

Vår trafikkskole er godkjent av Statens vegvesen.

Å være en godkjent skole betyr at ledelsen oppfyller kravene for å drive skole og at alle lærere har solid pedagogisk utdannelse. Vi garanterer at du som elev får en god, trygg og profesjonell opplæring.

Hos oss er du som elev i fokus. Vi gir individuell opplæring etter moderne undervisnings-prinsipper til alle våre elever.

Våre undervisningsplaner bygger på læreplaner utgitt av Vegdirektoratet og danner grunnlaget for opplæringen vi tilbyr våre kunder.
Tabs.no gir deg som elev en enkel mulighet til å følge med på timer, opplæringsplan, betalinger og få sms-varslinger.

Arve Ulvedal
Arve UlvedalDaglig leder
Arve startet Bra trafikkskole i 2014 og underviser i klasse A,B(automatgir) og BE(B96).
Han er en rolig trafikklærer som jobber for at du som kunde skal få en positiv opplevelse når du tar førerkort hos oss.
Arve kjører en svart Nio ES8, men drømmer om en Porsche Cayenne.
Han møter deg til kjøretime i Fetsund og Sørumsand.
Tlf: 472 33 853
Elin Jeanett Rismoen
Elin Jeanett RismoenTrafikklærer
Elin er en engasjert trafikklærer som alltid har et smil på lur.
Hun står på for at du som kunde skal få en best mulig opplevelse når du tar førerkort hos oss.
Elin kjører en svart Volvo XC40, men drømmer om en 1969 Ford Mustang.
Hun underviser i klasse B og møter deg med et smil både i Fetsund og Sørumsand.
Tlf: 944 32 633
Ole-Jakob Kauppi
Ole-Jakob KauppiTrafikklærer
Ole-Jakob er vårt nyeste tilskudd til Bra trafikkskole. Han har lang erfaring som trafikklærer fra Sverige og står på hver dag for at du som kunde skal få en god opplevelse hos oss. Ole-Jakob har opplæring på automatgir og kjører en hvit Ford Focus.
Han møter deg til kjøretime i Bjørkelangen,Fetsund og Sørumsand.
Tlf: 483 90 646